öroninflammation ;(

Jag lider av öroninflammation i ena örat,
Vlket gör väldigt ont,Så vi fick lov att åka till doktorn.
När vi kom dit fick vi vänta i olika väntrum typ en timme.
sen kom vi in och hon kollade i öratdet såg vaxigt ut.
vI skulle suga ut det..men som tur var,va inte hon så bra på de så jag slapp.
Dom skrev ut pencilin och öron droppar,Pencilin taste like shiiiet.
Sen åkte vi och handlade,där träffade jag viktoria och hon följde med hem.
Sen träffade vi molly och så drog vi till lager70.vikan och molly hittade lite snygga kläder men ja hittade inget.
sen gick vi till viktoria hah,hon hade inen nyckel så vi satt ute och snackade...
Sen hade vi en ide att vi skulle gå in genom ett fönster..men ja..de va stänt sen hittade molly en dörr vi kunde gå in i xD
Ja sen hängde vi lite där,sen drog jag hem.
Sen dess har jag inte gjort något speciellt senare under kvällen ska jag se på "undercover brother"
Men nu blire family guy! ;


Tumblr_lpydevtujb1qj6xeco1_1280_large
Bara så ni vet kommer jag ha lite låg update dom kommande dagrana/vekorna för det ee nämligen så att jg har annat att gör med tanke på att jag börjar strax skolan så det ee viktigt att jag kommer igång med det..för nu börjar allvaret som man brukar säga..nu under veckan vill jag helst vila inför skol-starten..men nåra inlägg kommer såklart komma då o då ;)

Komentera!Tack :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0